pühapäev, 12. november 2017

Üks õhtu...

Pimedad ajad inspireerivad mind kirjutama!

.
Viimasel ajal ma käin harva väljas, nö kohvikutes ja baarides. Olen jube kodu fänn, eriti sügis-talve perioodil. Soe pleed, diivan, televiisor ja küünlad on parimad sõbrad! Pereringis lauamängud.
Mardipäeval 10.novemberil, otsustasime sõbrannadega teha väikese istumise kohvikus, viimati saime kokku juuni kuus, kui pidasin oma sünnipäeva. Mõeldud ja kokkulepitud! Üldjuhul lasen endale teha profi juures meigi, sest ma ise ei oska seda teha. Nohh oskan aga mitte nii hästi... ja ma olen nõus seda raha kulutama. Aga seekord läks teisiti... tegin ikkagi ise, sellise tagashoidliku, kortsud peitu ja õrn huuleläige. Ja ärge tulge mulle rääkima, et 31 aastaselt ei ole kortse! On - need on murekortsud mis on aastate jooksul tekkinud. Aga ma ei häbene neid, meil kõigil on need :) Juhul kui varakult pole botoxit sisse süstitud. Sätitud ma sain!
Algul mõtlesin, et lähen oma autoga linna, et hops sinna ja hops tagasi, ei viitsi selle taksoga ringi seigeleda. Sest tavaliselt on nii, et kui lähed taksoga, siis mõtled ahh oleks pidanud ikka ise tulema ja vastupidi. Seekordki läks teisiti, viimasel minutil mõtlesin ringi....kutsusin takso, sest lubasin omale paar klaasi veini. Kes joob, see ei sõida eks?
Jõudsin kohvikusse, kus siis sõbranjed olid mind juba ootamas, selline tore emotsioon kerkis esile nagu oleksid jõulukingitust saamas. Võiks kohtuda tihedamini, oli esimene mõte...., ei ei ma ei mõtle, et iga nädalavahetus, nagu vanasti sai pandud 2 päeva järjest pidu ja siis olid ka nagu värske kurk. Peale seda kui kukkus 28, 29, 30, 31 aastat on elupohmellid! Järgmine päev on täiesti tuksis, vedeled voodis ja mõtled , et enam ei joo. Ma usun, kes seda praegu loevad saavad aru, millest räägin!Aga kohtuda võiks tihedamini kui poole aasta tagant!
Aimasin, et õhtu viib kohalikesse baaridesse :) Esimeseks valikuks sai Virma Pubi :D Kes ei tea, siis Virma Pubi on Rakveres üsna populaarne tantsubaar, seal esinevad tavaliselt süldi bändid ja püsiklientideks on teistsugune kontingent. Kohe räägin milline rahvas, saja milline :D Vaprad & Ilusad ; . Vaprad & Koledad! Ütlen ausalt muidu ma seal ei käi aga kui tahad ekstreemi näha, siis võib korra läbi astuda. Ma ei taha ja loodan, et ma ei halvusta kedagi, sest inimesed on erinevad, aga....
1)Ülekaaluline tütarlaps ( võibolla on tervisehäda), liibuvas võrk roosas kleidis, tagant selg paljas ja mustad rinnahoidja paelad, liibukad ja saapad põlvedeni! Juuksed roosaks üle võõbatud, pikad siniseks värvitud küüned, kuldsõrmused igal sõrmel ja väike õlakotike ARMANI suurte tähtedega! Ja siis see tipphetk, kui laulab kaasa oma lemmiklaulu - HAMBUTU olek! Ja ma ei kirjelda ainult ühte inimest, sest selliseid oli üle ühe. Loo moraal, võta küüned maha ja mine hambaarstile.
2) Despacito tantsupaar! Noo see tants jääb igavesti mällu, võibolla isegi heas mõttes. Noormees nii 35 aastane ja mammi kõrval nii üle 50-ne, ma võin vanuse poole pealt vabalt mööda panna, sest ehtne näide on saates Minu imeline muutumine, kus inetust pardipojast saab luik. Tants oli hoogne, kutt keerutas daami ühest otsast teise, käed liikusid igas suunas, kord ülesse kord alla, kord kõrvale, üksteise embuses kirglik olemine, sensuaalsed pilgud, keerutasid 360 kraadi, naised kingakesed olid arvatavasti hommikuks kulunud. Siis tuli naistevahetus, kutt tantsis järgmise daamiga sama hoogsalt edasi.Tore, kui inimesed jaksavad!
See kogu show maksab 5 eurot, õhku pole ja higihais käib üle pea, ekstreem!
Aga muusika oli hea ja ma sain isegi kohapeal veidi oma keha väristada! Järsku koputab keegi mu õlale ja küsib kas ma tantsima tuleksin? Mul on mingi kiiks, aga ma ei tantsi kunagi võõraste meestega, isegi siis kui olin vaba ja vallaline või suhtes, ei meeldi mulle tantsida meestega. Mulle meeldib iseendale tantsida.
Olgu mõtlesin, viisakusest võtsin tantsukutse vastu ja tantsisin jalg siia ja jalg sinna, lauluks oli Dolce Gabbana, Patune pool oli esinejaks. See mees laulis seda kaasa.....ja ma panin tähele, et tal on hambad suus, see oli positiivne, ma tänasin teda tantsu eest ja suundusin tagasi oma tigeda pilguga diivani äärele kus ma istusin kogu õhtu!
Unustasin juba, baaris olid ka Vaprad & Ilusad, nendest tuleb kunagi eraldi kirjutada, sest need on instagrami beibed ja fashionistad! Ja muidugi mina ja sina!

Kell 2 öösel ma jõudsin koju! Hommikul ei mingit peavalu, kõik hea, lõpp hea!

Vabandan kirjavigade pärast, kui need eksisteerivad!

A.D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar